vineri, 15 mai 2009

sa spun ce-am invatat…

sa spun ce-am invatat…
…………………………
In viata trebuie sa mergi,
sa te asiguri…non-stop,
sa opresti inainte de-a fi prea tarziu,
apoi sa nu uiti
sa pleci mai departe, tot mai departe,
daca e nevoie,
poti sa mergi si pe contrasens,
daca nu te vede nimeni, e ok,

Uneori trebuie sa mergi pe sens unic,
Atunci, ai grija,
E cel mai riscant,
Dar…sa nu risti cumva…sa nu risti,
Daca nu risti esti pierdut,
Dac risti, probabil ca vei pierde,
Sau , probabil, vei castiga,
Sigur vei castiga …experienta…

Cel mai important e ,
Sa stii,
dupa cine te tii,
Important e sa fii
Sau nu fii, tu cel dintai…

Copil fiind…sa te bucuri…
Matur fiind…sa aduni mult curaj,
O sa-ti trebuiasca la …batranete.

Am inteles bine?
Mi se pare atat de simplu,
Traiesc asa cum m-am obisnuit…
Acum,
Pot sa merg sa…iubesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu