vineri, 15 mai 2009

Atentie!...pericol de plafonare.

Esti o persoana care nu se amesteca in multime si se apoi pierde, o persoana careia nu-i place sa-si traiasca viata monoton indeplinindu-si cu strictete sarcinile cotidiene, o persoana echilibrata care nu se lasa intimidata de imprejurarile si nici de evenimentele tensionate de zi cu zi…
Si totusi, e un moment in viata ta cand, pe neasteptate, te ascunzi in multime si te poti pierde iremediabil....Monotonia ti se naste in suflet si te devoreaza pe nesimtite. Sarcinile cotidiene iti rapesc tot timpul si asa ajungi sa uiti ca sufletul tau trebuie sa mai respire si frumosul si sublimul, dar tu uiti de el si il lasi in pustiu, nu-i mai acorzi timp, nici macar o picatura de roua nu-i dai...Atentie!...e formula dupa care sufletul tau ajunge de urgenta la… deshidratare ...Degeaba ii asiguri apoi tone de „lichide”, sufletul s-a uscat si nu mai reactioneaza...iar tu ramai sa te ocupi de strictele sarcini cotidiene, amestecata in multime, nici macar nu mai incerci sa iesi la iveala, nici nu-ti mai pui problema in acest fel, ti se pare normal si de bun gust sa nu mai faci tu o nota aparte, de ce sa mai fii tu o pata de culoare in lumea cenusie si meschina....Atentie!...Esti in mare pericol….Trebuie sa iei masuri de urgenta…
…………………
Nu vreau sa te sperii, dimpotriva.Si eu am simtit aceste lucruri...Am luptat si lupt inca cu plafonarea, am avut momente cand m-am crezut invins si zile intregi nu am mai vazut soarele.Am ajuns sa cred ca nici nu-mi mai trebuie, mi se parea ca nu mai am nevoie de soare.Dar, deodata n-am mai putut suporta si m-am ridicat, mi-am ridicat privirea si nu m-am mai recunoscut. Si, de atunci lupt, ma zbat sa ies din ascunzis, in orice caz nu ma mai pot complace cu ritmul multimii, acum stiu bine ca am nevoie de sufletul meu si trebuie sa-l menajez, sa-l hranesc si sa-i asigur picatura de roua, absolut necesara pentru a-i evita deshidratarea...pentru ca daca se deshidrateaza...eu sunt cel ce se linisteste si linistea, uneori seamana a moarte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu