vineri, 15 mai 2009

AM TRAIT O VIATA SI NA-M INVATAT NIMIC…

n-am invatat ca apa nu curge, doar cauta linia gravitatiei,
n-am invatat ca ploaia vine doar cand si cum vrea ea,
n-am invatat ca norii nu se enerveaza JAMAIS, doar ne ameninta din plictiseala,
inca nu stiu de ce florile continua sa infloreasca, desi in fiecare toamna mor,
n-am aflat inca de ce Dunarea vine de la Sucidava si merge spre Olimp,
n-am invatat inca sa ma opun cand muzica ma inunda,
nimic n-am invatat,
nici macar acum, in prag de seara,
n-am invatat sa ma opresc,
sper si acum
ca femeia din vis ma striga…
sigur ca n-am invatat sa ma opresc,
noaptea imi da mereu fiori
si putere,
diminetile imi dau sperante,
dar serile mi le rapesc mereu…
asta e…
n-am invatat nimic si…
tu femeie din vis (ce frumos suna!)…
crezi ca mai am timp sa invat ceva?
fie ce inseamna apa calda,
eventual mersul pe jos…
Spune-mi,
Crezi ca voi invata sa ma opresc?
C.I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu