vineri, 15 mai 2009

N-am invatat nimic, am creat totul...

N-am invatat ca nu pot sa fac pe cineva sa ma iubeasca…asa ca imi pastrez speranta si incerc mereu sa ma autodepasesc…
Cum sa fac sa fiu o persoana iubita…pot face doar sa nu fiu…
Daca mie imi pasa…nu-mi pasa ce le pasa altora…
Nu ma lupt sa castig incredere…sunt doar eu insumi si…treaba lor…daca isi pierd increderea in mine…mai au inca o problema, tot problema lor…
In viata conteaza ce ai, pentru ca…nu ai niciodata pe cineva…
Farmecul iti este de folos la prima vedere si…prima impresie conteaza…apoi, daca meriti ai succes, daca nu, nu…
Nu ma compar cu altii…intotdeauna cred ca eu pot face mai mult…sau …schimb subiectul…
Conteaza, pentru mine, ce pot face pentru oameni…
Niciun lucru nu are doua fete, doar o fata si un dos…trebuie sa alegi fata cu atentie…
Ai dreptate, cu cei dragi trebuie sa te porti mereu, ca si cand e ultima oara…
Nu ne cunoastem limitele, decat atunci cand le punem la incercare si…vom fi foarte surprinsi cat de …nelimitati suntem…
Eroi sunt cei care fac ceva iesit din comun, indiferent daca sunt sau nu constienti de ce fac…uneori norocul te face erou , iar ghinionul te face…om de nimic…
Sunt oameni care ne iubesc si nu stiu s-o arate…sunt oameni care nu ne iubesc si…stiu s-o arate…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu