vineri, 15 mai 2009

Asa esti tu, si da si nu…

te voi iubi, asa cum esti…parere,
nascuta printre ganduri, cat amanunt,
te voi iubi, cu patimi si durere,
si eu la fel ca tine, sunt azi, maine nu sunt.

dar, din iubirea mea, exist si te gasesc,
mereu, mereu mai vie…devii un continut,
parere esti si totusi, te iubesc,
iti simt amprentele in asternut.

exist ca sa visez, visez ca sa exist,
te caut printre randuri, in tot ce este-n jur,
in fiecare zi sunt vesel, dar si trist,
mi-am pus speranta intr-un colt, sub abajur.

azi am putere sa mai sper, dar maine nu se stie,
incerc sa mai pastrez din minti… la cec,
parerile ma cern si ma imbie,
durerile-n ascuns, mi le petrec.

dar intr-o zi, stiu bine, vei veni,
sa te asterni, incet, pe pieptul meu,
parere, tu, vei vrea a ma iubi,
exist intr-o speranta, asa-s eu.

tu sa traiesti mereu, parere si contur,
nu-ti va pasa ca eu exist sau nu,
nu vei gasi iubirea imprejur,
e simplu…pentru ca asa esti tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu