vineri, 20 martie 2009

Buna...

Buna…

-Buna dimineata... dimineata mea,

-Ce imi rezervi pentru azi?

-Ai o singura varianta :

azi trebuie sa fii trist…

-De ce ?...cu ce am gresit ?

-Cu nimic, dar…astrele asa spun…

-Ba, sa fie ele sanatoase,

nu am chef sa fiu trist…

ce motive as avea ?

- Dar, ce motive ai sa fii vesel ?

- Pai, sa vedem…

m-am trezit, sunt sanatos, respir…

- Astea sunt motive?

-De ce nu?

-Nu vezi ca afara ninge, e frig?

-La birou ai de munca, un munte...

-Ei si, imi place ca ninge, si ca e frig,

ma bucur ca am de munca un munte...

-Exagerezi, esti insconstient...

-Poate ca sunt, asta si vreau...

La ce imi foloseste sa fiu trist ?

-Ar insemna ca esti realist…

-Stii ceva, n-am chef sa fiu realist…

imi place viata, ma bucur ca traiesc,

nici asta nu e un motiv sa fiu vesel?

-Daca tu zici...

-Pai, vezi, te-am convins?

astrele gresesc...

-Esti imposibil...

hai, trezeste-te si , du-te la birou...

-OK…mersi pentru intelegere…

esti o dimineata placuta…

te iubesc!

-Nu esti sanatos...

-Ba, tocmai ca sunt,

asta nu stiai tu...te-ai prins?

-AZI, VOI FI UN INVINGATOR!

fugi tristete,

fugi ninsoare…

SA FIE SOARE!

2 comentarii:

  1. Nici nu stii cat de bucuroasa sunt ca postezi poezile tale pe blog.
    Ti-am mai zis ca sunt reusite !
    Merita sa imparti cu altii harul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. DIELDA D D,
    Multumesc fff mult. esti foarte draguta...nimeni nu e ca tine...

    RăspundețiȘtergere